تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

ببخش .........

 

ببخش اگه تو قصه مون

 

دو رنگ و نامرد نبودم

 

ببخش که عاشقت بودم

 

خسته و دل سرد نبودم

 

ببخش که مثل تو نشد

 

خیانتو یاد بگیرم

 

اگر که گفتم به چشات

 

بزار واسه تو بمیرم

 

ببخش اگه تو گریه هام

 

دو رنگی و ریا نبود

 

اگر که دستام مثه تو

 

با کسی آشنا نبود

 

ببخش اگه تو عشقمون

 

کم نمی زاشتم چیزی رو

 

ببخش که یادم نمی ره

 

اون روزای پاییزی رو

 

لیاقت دستای تو

 

بیشتر از این نبود عزیز

 

نه نمی خوام گریه کنی

 

برای من اشکی نریز

 

لیاقت چشمای تو

 

نگاه ِ پاک ِ من نبود

 

ببین چی ساختی از منه

 

مغرور ِ عاشق ِ حسود

 

نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ق.ظ

تا حالا دلتنگ کسی شدی؟ اصلا میدونید دلتنگی

چیه ؟ اونهم از بدترین نوعش؟

بزرگترین دلتنگی اینه که بدونی اون کسی که

دوسش داری هیچ وقت مال تو نمیشه . اینکه

بدونی یه روزی از کسی که دوسش داری باید

جداشی حالا چه بخوای چه نخوای

تا حالا فکر کردی خوشبختی یعنی چی ؟

خوشبختی یعنی اینکه یکی یه گوشه دنیا باشه

که دوست داشته باشه یکی باشه که پناه

خستگی هات باشه یکی باشه که نگاهش وجودتو

گرم کنه

تا حالا فکر کردی آرامش یعنی چه؟

آرامش یعنی اینکه همیشه ته دلت مطمئن باشی

که توی سینهء کسی که دوسش داری یه خونه گرم داری

غریبه شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ق.ظ

چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من و شما هر دو این چرا توی ذهنمون وجود داره ........
دوست دارم شما توضیح بدید ...
چرا این همه غم ؟ مگه دل ما چقدر ظرفیت داره ؟؟؟

غریبه شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ق.ظ

چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من و شما هر دو این چرا توی ذهنمون وجود داره ........
دوست دارم شما توضیح بدید ...
چرا این همه غم ؟ مگه دل ما چقدر ظرفیت داره ؟؟؟

ژ یگولو دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ق.ظ http://www.zhigulu.blogsky.com

سلام ستاره خانوم عزیز...

چه وبلاگ زیباییه..هم عکساش و هم قالبش و هم نوشته هاش..

موفق باشی و پایدذار عزیز...

ممنون بهم سر زده بودی..مرسی..اومدم هم سر بزنم و هم تشکر کنم..من تازه امشب اومدم بعد چند وقت نت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد