تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

چرا......

عزیزترین ، مهربانترین !
در کدامین فصل مرا به فراموشی سپردی ؟
به کدامین راهزن، بار سفرمان را بخشیدی ؟
به کدامین رهگذر تازه ، مرا فروختی ؟
من؛ از فصل برگریزان نیامده بودم!
من؛ از شاخه های درختان بی برگ،
از اندوه دلتنگی یک روز
از کمین خورشید پشت ابرها نیامده بودم!

عزیزترین!
در کدامین فصل مرا به فراموشی سپردی ؟
من؛ سرما را ،
ارزش گمشده ام را ،
انتظار بی وقفه ی زمستان را پشت سر گذاشتم!
..... در خود گم شدم!.....

من تا انبوه سبز کوه ها رفتم!
رفتم تا آبی، ارغوانی....تا آن شمعدانیهای زیبای شهرک...
ترنُم شنها و سنگها ، آن ریسمان سر در گم
که به هر طرف کشیده می شد درمیان انبوهی از چشم
کنــــــار آن بیکــــران سبز ..... آبی
چقدر حسرت خوردم،
ایـــــن همه زیبایی و من، دستی خالی!
وجود تو از فرسنگها فاصله
و قلبی که تنـــها
یـــک چسب مرهمش نبود!

آوای مکرر "در دسترس نمی باشد! " آزارت داد ؟
مــــن کجا بودم ؟
غرق در حضور خـــــدا ؟
در پنــــاه جنگـــل ؟
یا در پی آن صندلی خالی ای که حضورت را تمـــنا می کرد؟

....
برگشت من!
در کمتر از یک لحظه صدای تو!
صدای قلبم!
ســــــــکوتی سنگین!
از پس این نبودن ها ، حرفهایی بود برای گفتن!
و من ، هـــــــنوز در پی آن سوال بی جواب بودم!!
عزیزترین ، مهربانترین!
در کدامین فصل مرا به فراموشی سپردی ؟؟؟!!!

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
فرشاد جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ

عزیزم سلام کجایی حوصله ام سر رفت

غریب آشنا دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ب.ظ http://takksavaar.persianblog.ir

با مطلب جدید به روزم و منتظر حضورت

فرشاد جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ق.ظ

تو آسمون دنیا ،هر کسی ستاره داره،
چرا وقتی نوبت ماست،آسمون جایی نداره
واسه من ،واسه من ،
تنهایی درده، درد هیچ کس و نداشتن
هر گل پژمرده ای رو تو کویر سینه کاشتن
دیگه باور کردم اینو که باید تنها بمونم
تا دم لحظه مردن شعر تنهایی بخونم

فرشاد جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ

به من نگو دوست دارم ......................................

حالا که کار تو شده پر از نیرنگ و ریا

حالا که دل تو شده فرسنگها دور از خدا

به من نگو دوست دارم که باورم نمی شه

نگو فقط تو رو دارم که باورم نمی شه

به من نگو دوست دارم که باورم نمی شه

نگو فقط تو رو دارم که باورم نمی شه

تو با این چرب زبونی هی به من دروغ می گی

می خواهی گولم بزنی هی به من دروغ می گی

به من نگو دوست دارم که باورم نمی شه

نگو فقط تو رو دارم که باورم نمی شه

حالا که کار تو شده پر از نیرنگ و ریا

حالا که دل تو شده فرسنگها دور از خدا

به من نگو دوست دارم که باورم نمی شه

نگو فقط تو رو دارم که باورم نمی شه

به من نگو دوست دارم که باورم نمی شه

نگو فقط تو رو دارم که باورم نمی شه

تو با دل شکسته ام انقده جفا نکن

تو اگه دوسم نداری اینجوری بد تا نکن

به من نگو دوست دارم که باورم نمی شه

نگو فقط تو رو دارم که باورم نمی شه

به من نگو دوست دارم که باورم نمی شه

نگو فقط تو رو دارم که باورم نمی شه

عشق اسطوره ای تو جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ

ایکاش هیچموقع نمی دیدمت ایکاش عاشقت نمی شدم که حالا باید .............
من فقط و فقط از خدا یه آرزو بیشتر ندارم اونم اینه که تو به خواسته هات برسی اگه مشکلاتت حل بشه من چیزی از این دنیا نمی خوام فقط اینکه تو خوشبخت بشی

[ بدون نام ] شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:46 ب.ظ http://sfandiary.blogsky.com

شبی شبیه همین شب ستاره دزدیدم به جای گریه و زاری دوباره خندیدم به فکر سختی راهی که می روم .....؟ هرگز! ز روزگار و زمانه دگر نترسیدم دوباره من ننوشتم که زخم یا مرهم هزار خط زدم اینجا به روی تردیدم

[ بدون نام ] دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://sfandiary.blogsky.com


صد بار گفته ام به تو عادت نمی کنم
بین تو با گذشته وساطت نمی کنم
تو آرزوی گندة دیروز بوده ای
امروز کوچکی و سماجت نمی کنم
دیگر گذشته اینکه رفیقت شوم ولی...

محمد پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:12 ق.ظ http://domdox.blogfa.com

سلام

من که فراموشت نمی کنم

ولی دمت گرم عجب حس نویسندگیه خوبی داری

دیگه ببخش تو این مدت نیومدم چون امسال کنکور دارم همه چیو گذاشتم کنار (کامپیوتر زن زندگیو...)

بعد امتحانا می آپم بیای

باشه گلم

بازم ممنون که به یادت بودمو اومدی نظر دادی

غریب آشنا جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:07 ق.ظ http://takksavaar.persianblog.ir

دوباره هیچی نمی گم ...
...
به روزم ، خوشحال میشم سر بزنی.
...

پارمیس سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ http://tarannomebarani.persianblog.ir

سلام عزیزم.
وبلاگ قشنگی داری.
به وبلاگ منم یه سری بزن.
از بنر های<تبلیغات>وبلاگ هم حتما دیدن کن.در اول وبلاگ هست.
امیدوارم موفق باشی.
بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد