تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

دیگه من نیستم ......

 

من خسته ام ..!

من بی نهایت خسته ام ..!

من دیگه در این دنیا نیاز به هیچ بنی بشری ندارم ..!

من نه نیاز به دوست دارم نه قهوه نه کاغذ ..!!

من خسته ام..!

بی انتها خسته ام..!

من بد گم شده ام ..!

من تکه تکه شده ام ..!

تکه تکه پاره شده ام ..!

من ریز ریز شده ام ..!

من در این دنیا دیگر نیاز به هیچکس ندارم ..! حتی خودم ... !

کهنه شده ام ..!

رنگ باخته ام ..!

من تکه تکه شده ام ..!

من خسته ام ..!

از تکرار مدام ..

از ترس رفتن مدام ..

از ترس هیج وقت نیامدن مدام ..

از توهم خیانت مدام ..

از تزلزل عشق مدام ..!!

من خسته ام ..!

من له شدم زیر دست پا زدن های مدامم ..!

اینجا که برایتان می نویسم ته ته خط است ..!!

ته ته خط ...

من دیوانه وار خسته ام ..!!

دیگر هیچ نقطه ای نمانده که اغاز گر خطی تازه باشد ..!!

اینجا ته ته من است ...!!

 

سلام ..

 

خداحافظ.... !

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ http://sfandiary.blogsky.com

از طرف اونی که تنهاست ،
تنها اومده ،
تنها میره ،
تنهاش میزارن ،
تنها یک آرزو داره ،
اونم اینکه تنهاش نزارن


محسن شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.jokebartar.blogfa.ir

سلام
خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟
مطلب غمگینانه ای بود
من آپم ... منتظرتم
بای

ژ یگولو پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:53 ق.ظ

سلام عزیز...

کجاااا؟؟؟

بابا ما تازه اومده بودیم.تازه اشنا شده بودیم..

جدی گه نگفتی که نه...

یه نوشته بود این خداحافظ فقط...
اره...

اگه خدایی نکرده رفتی برگرد عزیز..قدم ما سنگین و بد بود؟؟

من دیگه نمیام..ولی تو نرو...

منتظرتما...

صادق پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:51 ب.ظ http://s-masoudi.blogfa.com

سلام
وبلاگت قشنگه
موفق باشی

ژ یگولو پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام عزیزم...
خوشحالم گفتی نمیخوای بری..از بس دوستای اینجا چند دفعه قصد رفتن کردن تا من کلمه خداحافظی میبینم میترسم به خدا...

خوشحالم کردی که خبر دادی..ممنونم.واقعا..نه این عکسه هم نیومده بود واسم دیشب...

خلاصه که همین دیگه..

باش و بمون که موندنت خوبه عزیزم...

مواظب خودت باش..فعلا...

..... جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی ؟؟؟؟؟
چه خبر ؟؟؟
سراغ مارو نمی گیری یادت رفته ؟؟؟
I love U ♥ ← ♥ ♫ .♥ ♫ → ♥ ♫ → ♥ I love U ♥ ← ♥ ♫ .♥ ♫ → ♥ ♫ → ♥ I love U ♥ ← ♥ ♫ .♥ ♫ → ♥ ♫ love U ♥ ← ♥ ♫ .♥ ♫ → ♥ ♫ → ♥ I love U ♥ ← ♥ ♫ .♥ U ♥ ← ♥ ♫ .♥ ♫ → ♥ ♫ → ♥ I love U

..... جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ق.ظ

چقدر خوب بود همدیگرو بی دلیل نرنجونیم. دل همو نشکنیم . بی دلیل به کسی بی احترامی نکنیم .

فکر میکنید چند سال ممکنه زنده باشیم؟ هیچکس نمیدونه ... پس چرا با هم اینقدر نا مهربونیم ؟

چرا همه از هم دور شدن ؟ چرا؟

یعنی باید باور کرد که همه دلاشون از سنگ شده ؟ چرا این دو روزه رو دنیا به کام خودمون و دیگران تلخ میکنیم ؟ چرا آدما فقط بدی ها رو یادشو ن نگه میدارن؟ چرا خوبی هایی که درحقشون شده به راحتی فراموش میکنن و به جاش کینه توزی میکنن ؟ اونم کینه ای که هیچ دلیلی براش ندارن ؟ شاید دارن از چیزی فرار میکنن ؟ شاید از خودشون ... شاید از کارهای بدی که کردن و شایدم شرمنده هستن ... ای کاش قدر همدیگرو میدونستیم و تا میتونستیم به جای دل شکستن محبت میکردیم . دلم برای خیلی ها(که از جنس خودم هستن) تنگ شده .برای روزای خوبی که داشتیم...یادش به خیر..

.... جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ق.ظ

DOOSET DARAMLoVe DOOSET DARAM :X DOOSET DARAM DOOSET DOOSET DARAM :X DOOSET DARAM DOOSET DOOSET DARAM :X DOOSET DARAM DOOSET DOOSET DARAM :X DOOSET DARAM DOOSET DOOSET DARAM :X DOOSET DARAM DOOSET DOOSET DARAM :X DOOSET DARAM DOOSET DOOSET DARAM :X DOOSET DARAM DOOSET DOOSET DARAM :X DOOSET DARAM DOOSET

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد