تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

سایه های خیال توست این که مرا شب ها

با خود می برند تا مرز با تو بودن

اما من در  رویای تو روزهایم را شب می کنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
غریب آشنا سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ق.ظ http://takksavaar.persianblog.ir

خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز من ، ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت...
ممنون از حضورت ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://sfandiary.blogsky.com

اول از همه برایت آرزومندم که عاشق شوی،
و اگر هستی، کسی هم به تو عشق بورزد،
و اگر اینگونه نیست، تنهائیت کوتاه باشد،
و پس از تنهائیت، نفرت از کسی نیابی.
آرزومندم که اینگونه پیش نیاید، اما اگر پیش آمد،
بدانی چگونه به دور از ناامیدی زندگی کنی.
****

برایت همچنان آرزو دارم دوستانی داشته باشی،
از جمله دوستان بد و ناپایدار،
برخی نادوست، و برخی دوستدار
که دستکم یکی در میانشان
بی‌تردید مورد اعتمادت باشد.

****
و چون زندگی بدین گونه است،
برایت آرزومندم که دشمن نیز داشته باشی،
نه کم و نه زیاد، درست به اندازه،
تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قرار دهد،
که دستکم یکی از آن‌ها اعتراضش به حق باشد،
تا که زیاده به خودت غرّه نشوی.

فرشاد جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ

walk with me in love
عاشقانه همراه من گام بردار
Talk to me about what you cannot say to others
به من از آن بگو که توان گفتنتش را به دیگری نداری
Laugh with me even when you feel silly
بامن بخند حتی آنگاه که احساس حماقت میکنی
Cry with me when you are most upset
بامن گریه کن آنگاه که در اوج پریشانی هستی
Share with me all the beautiful things in life
تمام زیباییهای زندگی را بامن شریک باش
Fight with me against all the ugly things in life
در کنار من با تمام زشتی های زندگی ستیز کن
Create with me dreams to follow
با من رویاهایی را بیافرین تا به دنبال آنها برویم
Have fun with me in whatever we do
در شادی هرچه میکنم شریک باش
Work with me towards common goals
برای رسیدن به آرزوهامان یاری ام کن
Walk with me throughout life
بیا درسراسر زندگی در کنار هم گام برداریم

فرشاد جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ب.ظ

هرگز تو را فراموش نخواهم کرد
حتی اگر مرا از یاد ببری
و هرگز از تو رنجور نخواهم شد
چرا که دوستت دارم
دیوانه وار عاشقت شدم...
چرا که مهربانی را در تو دیدم
با چشمانت وجودم را دگرگون ساختی..
و اگر تو نبودی هرگز عاشق نمی شدم.....
نه تو از عشق من دست می کشی
و نه قلب من از عشقت روی گردان می شود..
سوگند که وجود تو در سرنوشت من نوشته شده است...
و اگر با مژگانت اشاره ای کنی....
فرسنگها...را خواهم پیمود....
چرا که شب عشق بسیار طولانی ست...
و قلبم در آرزوی تو می سوزد....
آنگاه که از برابر دیدگانم دور شوی.....
خورشید وجودم پنهان می گردد.....
ابر های غم و اندوه مرا در بر می گیرد....
و به دنیای غریبی می برند....
همیشه در قلبم حضور داری....
عشقت زندگیم را گلباران کرده است..
تمامی این دنیا را با قلبی پر از رمز و راز در کنارت طی کرده ام
تمامی این دنیا را با قلبی پر از رمز و راز در کنارت طی کرده ام

هیچ وقت با خودت فکر کرده ای که انتهای این عشق ها چیست خرد شدن معشوقه های بی پروا و کم سو شدن امیدهای پوشالی و چیزی که آغاز شد

باید پایانش را هم باور داشت.

فرشاد جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ

بازم به من هی نگی چرا به من سر نمی زنی یادت باشه ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

محسن جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ب.ظ http://www.jokebartar.blogfa.ir

سلام

حالت خوبه؟ در سلامتی کامل به سر میبری؟ هوووووووووو

من آپم... منتظرتم

بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد