تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

تو تنها نیستی

 

من امشب برایت میگریم ... بازهم !

شاید درحضور گل سرخ  ویا شاید بر بشت بامی قدیمی و  خاکی و شاید آنجا که رویاها سر از خاک زمین تشنه آرزو بر می آورند و یا شاید همینجا در اتاق خاطره هایم !

الهی سپاس که اینچنین چشمه های جوشان توبه نمی خشکند !  الهی سپاس که صبور ترینی ، آنقدر که من نیز بیاموزم ...از تو . اینروز ها انجمن فریب و وسوسه میسازند ،  هر بار  که نیرنگی از لابه لای تن پوش چرکین خواب نامریی غفلت پدیدار شده ، تو باز هم شرمندگی مرا به اشکهایم بخشیده ای  پس بازهم می گویم :

 الهی سپاس

من امشب باز هم میگریم شاید مثل قدیما  هم در برکت شبهای قدر ... و هم بر سفره آسمانی نورت . من امشب برایت می بارم به یاد شبهای برفی ، من امشب نیز سراپا شعله عشق  برسوز زمستانم  .

الهی سپاس که چشمه های جوشان توبه هرگز نمی خشکند ، من امشب باز هم میگریم .

 خلاصه این که:

 یه چیز رو نباید هرگز فراموش کنیم و اونم این که ما اشتباه می کنیم

 اما یه چیز دیگه این که ما می تونیم جبران کنیم

 باید به اشتباهمون اعتراف کنیم  خودمونو ببخشیم و از خدا هم بخوایم  ما رو ببخشه تا درست بشیم !

خیلی خودمونی گفتم ... یعنی توبه کنیم .

الهی سپاس!

 خدا میگه:

نیکان چنانند که اگر کار نا شایسته کنند و یا ظلمی به نفس خویش نمایند خدا را به یاد آرند و از گناه خود به درگاه خدا توبه کنند جز خدا هیچ کس نمیتواند گناه خلق را بیامرزد وآنها اصرار در کار زشت نکنند چون به زشتی معصیت آگاهند .

نظرات 4 + ارسال نظر
مرد تنها جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:32 ب.ظ http://4m.blogfa.com

سلام عزیزم
ممنونم که سر زدی
خیلیخوشحلشدم
کارت زیبا بود اینا نصیحت بود یا ........
بایبای
مرد تنها

مرد تنها جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:33 ب.ظ

بازم مزاحم میشم بدا
بای بای
مرد تنها

فرشاد یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:42 ق.ظ

نمی نویسم
چون می دانم هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانی
حرف نمی زنم
چون می دانم هیچ گاه حرف هایم را نمی فهمی
نگاهت نمی کنم
چون تو اصلاً نگاهم را نمی بینی
صدایت نمی زنم
زیرا اشک های من برای تو بی فایده است
فقط می خندم
چون تو در هر صورت می گویی من دیوانه ام


مانی چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:53 ب.ظ

زیبا بود و عمیق .
انتخاب مطالب نشان از روح بزرگ و بی آلایشت دارد کاشکی وجود داشتم تا به وجودت پی می بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد