تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

خدایا

خدایا

به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است٬ حسرت نخورم ...

و مردنی عطا کن که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم ...

بگذار آن را من خود انتخاب کنم٬ اما آنچنان که تو دوست داری ...

نظرات 6 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ب.ظ

رفتی از پیش من عاشق و شیدا چه کنم؟
ز فراقت نکنم ناله و غوغا چه کنم؟
من در این دهر چنان گنگ و پریشان حالم
یاوری نیست مرا گریه ز غم ها چه کنم؟
اگر از بخت ننالم من نالان و غریب
همچو مجنون ز غمت در دل صحرا چه کنم؟
چشم من خون شدو از داغ فراقت ای جان
خرمن سوخته ام ای گل رعنا چه کنم؟
تو به من وعده نمودی که وفادار شوی
بی وفا با تو و با وعده فردا چه کنم؟
دل تنها همه خون است از این جور و ستم
چه کنم گر نکنم با تو مدارا چه کنم؟

شیدا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام آشنای همیشگی من

***********
تو را در اسمان شرق می جویم,جایی که ارزوهای نقره ای من خانه دارند.

تو را در حسرت یک قوی تنها,تو را در بال و پر یک پرستوی شوریده

و تو را در حسرت گیسوان فرشته هایی که هرگز زمین را ندیده اند می جویم

.چشمهایت جمهوری مهربانی و عشق است,

بگو در کدامیک از خیابانهای ان زاده خواهم شد
**********
و باز آرامش نگاه تو مرا فرا می گیرد

مهدی پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:00 ب.ظ http://taranome-mehr.blogfa.com

سلام ستاره..........
اومدم ببینم در چه حالی.......
مطالب وبلگت رو آفلایم می خونم...
اما اینا رو خودت مینویسی..؟
موفق باشی
خوشحال میشم باهاتون بیشتر آشنا بشم.
بای

شهرام شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:22 ب.ظ http://werwer.blogsky.com

سلام دوست من

بسیار زیبا بود راز و نیاز با خدا ....

موفق و شاد باشی ...

پسرخاله چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:50 ب.ظ http://pesarkhaleh.blogsky.com

سلام عزیزم ...
وبلاگ قشنگی داری ... ولی گذشته از ظاهر جذابش نوشته های پرمعناش بیشتر جذبم کرد... همین که فراتر از معمول نگاه می کنی یه دنیا ارزش داره ...
موفق باشی و همیشه پایدار ...

........ یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ب.ظ

اگه یادت باشه قبلا هم بهت گفته بودم چشم دیدن کسی را بجز خودم ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد