تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

دلم گرفت ای هم نفس **** پرم شکست تو این قفس


سکوت ، سرشار از ناگفته هاست ،


از حرکات ناکرده ،


اعتراف به عشق های نهان و بر زبان نیامده ،


در این سکوت حقیقت ما نهفته است ،


حقیقتِ تو

و


من........!

نظرات 18 + ارسال نظر
..... دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام گلم .
......



..
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
باز هم سلام گلم
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
..
.دوستت دارم
منم آپم

..... دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام گلم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
باز هم سلام گلم
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دوستت دارم تاهمیشه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.منم آپ کردم

حمید دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:30 ب.ظ http://roshaniei.blogfa.com/

سلام
مرسی از اینکه سرزدی
شعر قشنگی بود ممنونم
منم آپ کردم یه سری بزنید.

حمید از سرزمین لبخندها سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.rezaone.blogfa.com

سلام شیما جونم
خوبی ؟
خیلی زیبا و قشنگ بود دادشی
ممنون که خبرم کردی






حمید از سرزمین لبخندها سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.rezaone.blogfa.com

من با چشمهای بسته هم می توانم تو را ببینم . می توانم آن لبخند مهربانت را که در قاب صورتت می درخشد لمس کنم . می توانم حتی وقتی نیستی نفسهایت را بشمارم می توانم پابه پای تپش های قلبت تو را تکرار کنم . ببین ! هنوز هم وقتی که می خندی در لرزش چشمهایت شب بوی های وحشی می رقصند و من می توانم هنوز هم با وجود فاصله ها گرمی عاطفه ات را حس کنم . نیازی نیست که حتما در حضور جسمانی ات غرق شوم . تو در من آمیخته ای مثل تمام لحظه هایی که نوازشم می کردی مثل تمام روزهایی که مرا سخت به خود می فشردی و من در تک تک اجزا بدنت محو می شدم . شاید دیگر هرگز به من فکر نمی کنی نمی دانم . نمی دانم چرا من هنوز عاشقت مانده ام . چرا باوجود نبودنت هنوز هم جز تو کسی را نمی بینم . هروقت که بغض می کنم حرکت دستهایت را بر گونه هایم احساس می کنم . می دانم که حضور داری ،هستی ...

__________________

حمید از سرزمین لبخندها سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:57 ق.ظ http://www.rezaone.blogfa.com

زیبا نگاههای تو چون دیر می شوند آوازهای چلچله دلگیر می شوند
وقتی تو نیستی همه ی آیه های یأس در جایجای آینه تصویر می شوند
اینجا برای رفتن تو بوته های یاس با آن همه طراوت خود پیر می شوند
تو معنی صداقتی و خوابهای من با خنده های سبز تو تعبیر می شوند
فریادهای زنجره ها در نبود تو ناباورانه ناله ی شبگیر می شوند
دیگر طلوع کن که نداهای شعرمن با رویش صدای تو تعبیر می شوند

حمید از سرزمین لبخندها سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.rezaone.blogfa.com

شیما جون
بلاگهای قبلیت را حذف کردی

حمید از سرزمین لبخندها سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.rezaone.blogfa.com

نمیدونم
ولی اگر اول شدممممممممممممممممممممممم



یکی طلبت

حمید از سرزمین لبخندها سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.rezaone.blogfa.com

یادت نره داداشیت را لینک کنیا



منتظرتم
بابای
یا حق

مسعود-هکری از جهنم سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:17 ق.ظ http://www.noenter.blogfa.com

سلام به ستاره خانم گل
خیلی خوشحال شدم که به من سر زدی
آپ بسیار زیبایی هست
من آپ کردم خوشحال میشم بیای
منتظرتم
مسعود

حسین سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:35 ق.ظ http://www.fotros26.blogfa.com

سلام سلام سلام بر گل نه بلبل نه یه آسمون ستاره
امیدوارم خوب خوب خوب خوب خوب باشی
موفق موفق موفق موفق موفق باشی
دلم خیلی گرفته چرا که خیلی نامهربونی
دیگه ما را تحویل نمی گیری باشه دنیا کوچیکه
دلم .......................................
خیلی زیبا بود
موفق باشی
سری بزن نامهربون
انشاالله در زندگیت چه در حال و چه در آینده موفق باشی
جوجه خداحافظ

..... سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:53 ب.ظ

[بوسه] [بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
همش برای تو نازنین
می بوسمت خیلی میخوامت باور کن تمام هستی منی

امیر سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.best4.coo.ir

سلام.

خوفی؟

ها



ها



ها



ها




ها




آها

من لیکیدمت
تو هم بلینک مارو دیگه

سایه چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:11 ب.ظ



(Will You Be My Valentine)


روز ولنتاین خوبی رو براتون آرزو میکنم

Will You Be My Valentine

مانی تنها ترین تنها پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:05 ب.ظ

به من سر بزن عزیز
http://www.paiiziman.blogfa.com/

سایه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:50 ب.ظ

تو را دوست دارم چون تنها کسی هستی که می تونی منو به آرزوهایم برسونی
تو را دوست دارم چون تنها و تنها و تنها عشق ابدی من هستی
تو می تونی حق همه چیز را داشته باشی مگر آنکه خودت نخواهی
تو حق زندگی هم داری
تو حق دوست داشتن هم داری ولی من چی که حق ندارم تو رو دوست داشته باشم

سایه جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:10 ق.ظ

قلبم محکوم شد به ساده بودن ... غرورم محکوم شد به خونسرد بودن ...... احساسم محکوم شد به کم حرف بودن ...دلم محکوم شد به گوشه گیر بودن ..... چشمانم محکوم شد به مهربان بودن ...... دستهایم محکوم شد به سرد بودن .... پاهایم محکوم شد به تنها رفتن ... آرزوهام محکوم شد به محال بودن .... وجودم محکوم شد به تنها بودن .... عشقم محکوم شد به محبوس بودن .... و اما امروز تو عشق من محکوم میشوی به خاطر اسیر بودن .... و من باز هم مثل همیشه خودم رو محکوم میکنم به عاشق تو بودن

دوستت دارم

سایه یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:05 ب.ظ

خیلی داغونم، دلم داره آتیش میگیره،تو بگو این رسمشه؟
دارم خفه میشم میخوام بگم چقدرازخودم بدم میاد . حالم ازخودم بهم میخوره ولی ای کاش ،
ای کاش دیگه هیچ ای کاشی نبود .........
همین...
یه نصیحت برادرانه بهت می کنم . قدر خودتو بدون٬ به عشق و زندگیت ارزش قائل بشو وبه خود احترام بذار٬ تا دیگران بهت احترام بذارند.
همین.......
هرجا که دلی شکسته دیدی٬
یادی زدل شکسته ام کن
هر جا به قفس پرنده ای بود٬
یاد از پر و بال بسته ام کن
یادی زدل شکسته ام کن
هر جا که درخت بی بری بود٬
با شاخه ی نازک شکسته ٬
هر جا که غرور پاک شبنم٬
دیدی که به روی گل نشسته٬
یادی زدل شکسته ام کن
ای بی خبر از محبت و مهر ٬
ای بی خبر از سرشک یاران٬
ای بی خبر از جدایی و غم٬
فارغ ز خیال بیقرارم٬
یادی ز دل شکسته ام کن
هر گاه کنار تخته سنگی٬
یک لاله ی نوشکفته پژمرد٬
یادی ز دل شکسته ام کن
ای بی خبر از محبت و مهر ٬
ای بی خبر از سرشک یاران٬
ای بی خبر از جدایی و غم٬
فارغ ز خیال بیقرارم ٬
یادی ز دل شکسته ام کن...
خیلی داغونم، دلم داره آتیش میگیره،تو بگو این رسمشه؟
دارم خفه میشم میخوام بگم چقدرازخودم بدم میاد . حالم ازخودم بهم میخوره ولی ای کاش ،
ای کاش دیگه هیچ ای کاشی نبود .........
همین...
یه نصیحت برادرانه بهت می کنم . قدر خودتو بدون٬ به عشق و زندگیت ارزش قائل بشو وبه خود احترام بذار٬ تا دیگران بهت احترام بذارند.
همین.......
هرجا که دلی شکسته دیدی٬
یادی زدل شکسته ام کن
هر جا به قفس پرنده ای بود٬
یاد از پر و بال بسته ام کن
یادی زدل شکسته ام کن
هر جا که درخت بی بری بود٬
با شاخه ی نازک شکسته ٬
هر جا که غرور پاک شبنم٬
دیدی که به روی گل نشسته٬
یادی زدل شکسته ام کن
ای بی خبر از محبت و مهر ٬
ای بی خبر از سرشک یاران٬
ای بی خبر از جدایی و غم٬
فارغ ز خیال بیقرارم٬
یادی ز دل شکسته ام کن
هر گاه کنار تخته سنگی٬
یک لاله ی نوشکفته پژمرد٬
یادی ز دل شکسته ام کن
ای بی خبر از محبت و مهر ٬
ای بی خبر از سرشک یاران٬
ای بی خبر از جدایی و غم٬
فارغ ز خیال بیقرارم ٬
یادی ز دل شکسته ام کن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد