تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

HAPPY VALENTINE DAY

نظرات 8 + ارسال نظر
مانی تنها ترین تنها جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ب.ظ

اگه منو دوست داری که هیچ چ چ چ چ ... اما اگه نداری . . . . . تو غلللط می کنی

مانی تنها ترین تنها جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ب.ظ

ممنون از اینکه بهم سر زدی

مسعود-هکری از جهنم شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:17 ق.ظ http://www.noenter.blogfa.com

سلام به ستاره خانم گل
خیلی ممنونم خانم گل از لطفت نسبت به من خیلی قلب خوشگلی هست ممنونم ازت
خیلی آپ زیبایی هست امیدوارم همیشه موفق باشی
راستی من آپ کردم خوشحال میشم بیای پیشم
منتظرتم
مسعود

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام
بابا منتظرم ؟
کی؟
حالتون خوبی
بابا عجب آپی کردی ای ول
رفتی تو کار اسکلت مسکلت
قلب منم تا موقعی که خودت بخوای
برای اون امانتی هم بناست بهم بده تا از شرمندگیت در بیام
به امید دیدار

مسعود-هکری از جهنم یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:43 ق.ظ http://www.noenter.blogfa.com

سلام به ستاره خانم گل
خوبی سلامتی راستی من آپ کردم خوشحال میشم بیای
راستی تو میتونی هر روز سر بزنی چون من هر روز یا روز در میان آپ می کنم
منتظرتم
مسعود

زهرا جون دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ب.ظ http://zahrajoon.blogsky.com

مرسی از اینکه به من سر زدید........
ولاگ زیبایی دارید .

sahel سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:37 ب.ظ

yekami dige talash koni shayad behtar beshe.

مجتبی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:39 ب.ظ

ما امدیم نبودید... نمی دونیم کجا رفته بودید... مجتبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد