تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

تاریکی مهر

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست...دیدنش آسان است سخت آنست نبینی اورا

HAPPY NOROUZ

 

کاش...
کاش می شد ما بهاری می شدیم
خیس آواز قناری می شدیم
کاش از خوبان عالم می شدیم
توبه می کردیم آدم می شدیم
کاش نامردی نصیب ما نبود
در بی دردی نصیب ما نبود
کاش چوپان دل ما عشق بود
پاسبان محمل ما عشق بود
کاش در یک شبی سبز و شگفت
عشق از ما بیعت می گرفت
    بهاررا باورکن
باز کن پنجرهها را که نسیم
روز میلاد اقاقی ها را
جشن میگیرد
و بهار
روی هر شاخه کنار هر برگ
شمع روشن کرده است
همه چلچله ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است ...
تو چرا سنگ شدی
تو چرا اینهمه دل تنگ شدی
باز کن پنجره ها را
و بهاران را
باور کن

 

با آرزوی 12 ماه شادی  ...52هفته خنده  ...365روز سلامتی  ...8760

 ساعت عشق  ...525600 دقیقه موفقیت ...و

 3153000 ثانیه دوستی برای تک تک شما

*******   دوستان عیدتون مبارک  *******

نظرات 6 + ارسال نظر
شهاب شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ق.ظ http://shahab-asheghtanha.blogfa.com/

سلام

برات یک صفحه نظر نوشته بودم

همش پاک شد

الان دیگه حوصله تایپ ندارم


واسع همین ادا و اصولاس که از بلاگسکای بدم میاد

بازم پیشم بیا منم سعی میکنم سر بزنم

شهاب

hhhhhhhhhhhh شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ب.ظ

خانومی
۱۳ را زیادی درش نکنی که همه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باشه خیلی زود از ما زده شدی
هر چور که تو راحتی
تو راحت باش منم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موفق باشی هر جا هستی
دوست دارم

.... چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام عزیزم
خیلی دوستت دارم نمتونم فراموشت کنم
منو حلال کن
فدای همه مهربونیاتم

..... پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:55 ب.ظ

مرسی گلم منم دوستت دارم
تو رو خدا بهم بگو چیکار کنم تا برم تو چت روم

ناذر یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ق.ظ http://www.my-love-tanhai.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خوبی
سال نو مبارک امیذ وارم سال خوب و خوشی داشته باشی و
معذرت خیلی دیر اومدم بهت سر بزنم یه مشکل واسم پیش اومده بود
بازم معذرت وبلاگت خیلی زیبا وجالب بود بهم سر بزن خوشحال میشم

مهدی دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:26 ب.ظ http://taranome-mehr.blogfa.com

سلام
خسته نباشی..وبلاگ جالبی داری...
اما باید آفلاین بخونمش...
به منم سر بزن.....
بازم میام پیشت...
قریانت
موفق باشی.
[گل][گل][گل][بدرود]
تویی که مهر تو مهتـاب شامگاه من است

سپهــر آینــه دارت چــراغ راه مـن است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد